Najnowsze posty

Widok wszystkie

FAQ – często zadawane pytania

Wyświetla 1-8 of 8 item(s)




1. Czy mogę wybrać godzinę dostawy? 

Wysyłka realizowana jest zewnętrznym kurierem, nie mamy wpływu na konkretne godziny dostawy. 

2. Czy istnieje możliwość zmiany wymiarów mebli? 

Niestety nie ma takiej możliwości. Meble produkowane są jedynie w takich wymiarach oraz kolorach jak pokazano w naszej ofercie.

3. Czy jest możliwość dokonania zakupu na raty? 

W naszym sklepie nie umożliwiamy opcji zakupu na raty.

4. Jaki jest czas dostawy? 

Czas realizacji zamówienie wynosi 2-3 dni robocze.

5. Czy jest możliwość odbioru osobistego zamówienia? 

Umożliwiamy odbiory osobiste w siedzibie naszej firmy, natomiast zamówienie musi zostać złożone co najmniej dzień wcześniej.  

6. Czy mogę zamówić dostawę na konkretny dzień? 

Nie mamy możliwości umówienia dostawy na konkretny dzień, ponieważ jest to zależne od zewnętrznej firmy kurierskiej.

7. Jaki jest czas realizacji reklamacji? 

Reklamacje są realizowane do 14 dni roboczych od momentu otrzymania zgłoszenia.

8. Gdzie złożyć reklamację? 

Reklamację należy złożyć na stronie reklamacje.topeshop.pl lub wysłać wiadomość na adres e-mail biuro@topeshop.pl Aby usprawnić proces reklamacji należy podać numer zamówienia, imię i nazwisko, model meble oraz numery uszkodzonych elementów zgodnie z instrukcją.  

9. Jaki jest czas na zwrot zamówienia? 

Czas na zwrot zamówienia to 14 dni od daty jego otrzymania. 

10. Ile wynosi okres gwarancji? 

Okres gwarancji wynosi 24 miesiące.  

11. Czy dostawa obejmuje wniesienie? 

Kurier nie ma obowiązku dostarczenia zamówienie do mieszkania klienta paczek, których waga przekracza 31,5 kg.  

12. Jaki jest koszt dostawy? 

Koszt dostawy jest liczony do każdego mebla oddzielnie. Jest to uzależnione od wagi i gabarytów zamawianego modelu. 

13. Gdzie znajdę instrukcję montażu? 

Instrukcja montażu zakupionego produktu znajdziesz w paczce. W przypadku braku takiej instrukcji skontaktuj się z nami mailowo biuro@topeshop.pl bądź telefonicznie 46 834-70-20.

14. Jak zapisać się na newsletter?

Wpisz swój adres mailowy w pole NEWSLETTER znajdujące się w dolnej części strony www.topeshop.pl, zaakceptuj ogólne warunki użytkowania i bądź na bieżąco.



Spójrz na nasze nowości kolorystyczne poniżej :) 

WIĘCEJ ZNAJDZIESZ W ZAKŁADCE NOWE KOLORY

Aktywne filtry